DRaаS (Disaster Recovery as a Service): післяаварійне відновлення як послуга | Парковий

Безпека

https://datapark.com.ua/wp-content/uploads/2017/05/Zahyst-DRaaS.png

Disaster Recovery as a Service (DRaaS)

Послуга Disaster Recovery as a Service (DRaaS) або Післяаварійне відновлення як послуга – дозволяє забезпечити безперервність роботи критично важливих ІТ ресурсів (ПО, сервісів, послуг і т.п.) клієнта.

Завдяки реплікації відповідної віртуальної машини з продуктивного (основного) майданчика на резервний, з’являється можливість практично миттєвого перемикання на резервний майданчик у разі виникнення катастрофи (непередбачених обставин, через які доступ до ресурсів клієнта відсутній).

У нас є готове рішення з такими ключовими параметрами:

переключатель

Перемикання (активація) 1-ї віртуальної машини за 1-2 хвилини

pro&rto

RPO і RTO близько 15 хвилин

t

Кількість точок відновлення 1 (одна) за годину

24

Період зберігання контрольної точки відновлення до 24 годин

Зручне

Під час операцій з реплікацією відсутня необхідність зупинки додатків.

Надійне

Всі рішення – операційна система, хмарна архітектура, додаток для роботи з реплікаціями – від одного розробника ПЗ, а це гарантія якості роботи послуги.

З відмінною ІТ підтримкою

Наші фахівці:

  • Допоможуть Вам розгорнути рішення.
  • Допоможуть підготувати план відновлення (Disaster Recovery план).
  • Забезпечать регулярний моніторинг відповідної інфраструктури, задіяної в послузі.
  • Проводитимуть регулярні тестування згідно з планом.
  • Можуть допомогти в налаштуванні моніторингу Ваших додатків на предмет збоїв в роботі.
  • Забезпечать* швидке переключення** згідно з планом (послідовності або порядку) на резервний майданчик.

* Сервіс досить складний, ми маємо досвід роботи з ним, тому управляємо послугою самостійно.

** Перемикання буде проводитися тільки після заявки клієнта, якщо інше не передбачено планом відновлення.

Все більше компаній в Україні усвідомлюють важливість такого рішення. Дійсно, якщо можливо, то краще застрахувати себе від репутаційних та фінансових ризиків. Зупинка роботи критично важливих ІТ ресурсів неминуче тягне за собою втрату клієнтів, угод, грошей. Зупинка менш критичних ІТ ресурсів також може вплинути на прибутковість бізнесу. Тому ми рекомендуємо кожній компанії, кожному клієнту оцінити ризики, визначити як критично важливі, так і менш важливі ІТ ресурси, підрахувати потенційний збиток компанії в разі катастрофи, підготувати план відновлення (ми Вам допоможемо)та замовити послугу у нас.

Ми готові реалізувати індивідуальне рішення у повній відповідності до Ваших вимог.

 

Обсуждения закрыты для данной страницы