ПРЕС-ЦЕНТР

За підсумками 2016 року абонентська база дата-центру «Парковий» зросла на 75%. Цьому сприяло впровадження збалансованої маркетингової політики, розробленої оновленим менеджментом компанії. Зокрема, було внесено зміни до тарифної сітки та передбачена гнучка система формування пакетів послуг в залежності від поточних потреб бізнесу.

Значна увага була приділена питанням безпеки. Запроваджено ряд додаткових послуг із захисту ресурсів, щзо розміщуються в дата-центрі: DraaS, BaaS, firewall, захист від DDoS атак, комплексне антивірусне рішення, що отримало схвалення ДССЗЗІУ. Завдяки зазначеним нововведенням було розширено можливості щодо створення резервних копій та їх зберігання в незалежних хмарах, а також забезпечення безперервності роботи критично важливих ІТ ресурсів клієнта.

Протягом року спостерігався підвищений попит на використання хмарних ресурсів. Значно збільшився обсяг обчислювальних ресурсів, що використовують існуючи клієнти.

З метою забезпечення надання надійного гарантованого сервісу своїм чинним клієнтам та розширенню можливостей щодо залучення нових, на 30% було збільшено обсяги обчислювальних ресурси дата-центру в ході планового оновлення матеріально-технічної бази. У поточному фінансовому році компанія продовжить курс на розширення ресурсів та проактивної позиції щодо залучення нових клієнтів. Як зазначив Директор дата-центру «Парковий» Віталій Чабан, плани на 2017 рік – збільшення клієнтської бази більш ніж вдвічи.

Надіслати відповідь

avatar
  Subscribe  
Notify of