ПРЕС-ЦЕНТР

    У листопаді Дата-центр «Парковий» запровадив дві нові послуги для своїх клієнтів, спрямовані на створення додаткових механізмів безпеки та збереження інформаційних ресурсів. Як зазначив директор «Паркового» Віталій Чабан, захист інтересів клієнтів дата-центру – пріоритетне завдання. «Ми постійно оновлюємо наші пропозиції та вдосконалюємо систему безпеки, оскільки розуміємо критичність ІТ-ресурсів для бізнесу».

fpfpf
BaaS – Backup as a Service – послуга з відновлення даних у разі їх пошкодження або втрати. В основі рішення лежить можливість створення резервних копій з будь-якого джерела та їх зберігання на окремому від хмари «Парковий» новому відмовостійкому дисковому сховищі NetApp. Також можливо розміщення резервних копій на майданчиках партнерів як в Україні, так і за кордоном.

 

Послуга Disaster Recovery as a Service (DRaaS), або післяаварійне відновлення, дозволяє забезпечити безперервність роботи критично важливих ІТ ресурсів (ПО, сервісів, послуг тощо) клієнта. Завдяки реплікації відповідної віртуальної машини із продуктивного (основного) майданчика на резервний, з’являється можливість миттєвого перемикання на резервний майданчик у разі виникнення непередбачених обставин, які можуть обмежити доступ до ресурсів на основному майданчику.
tfgf

Використання даних рішень – це додаткова запобіжник для бізнесу від репутаційних та фінансових ризиків.

Надіслати відповідь

avatar
  Subscribe  
Notify of