ПРЕС-ЦЕНТР

Датацентр «Парковий» впроваджує додаткову безкоштовну послугу для своїх клієнтів «Легкий моніторинг» (MaaS Light). Це спрощена версія послуги MaaS (Моніторинг як послуга), яка забезпечить своєчасне інформування про активність мережевого трафіку в ІТ-інфраструктурі клієнта. Це надає можливість оперативного реагування на будь-які несанкціоновані відхилення.

Для зручності та мобільного інформування користувачів звіти надаються через Telegram. Ви маєте можливість встановити додаткові налаштування, а саме:

  • замовити щоденний звіт, вибрати зручні для вас час та дні його отримання (зокрема, ви можете виключити вихідні дні),
  • встановити тригер, якщо обсяг трафіку зростає чи відповідно спадає до ХХ Мбіт/сек., крок 1 Мбіт / сек., або якщо взагалі зникає мережевий трафік.

Для підключення послуги необхідно завантажити Telegram на смартфон або планшет та надати фахівцям Датацентру «Парковий» через ticket system:

  • номер (-а) телефон (-ів), до якого прив’язаний Telegram;
  • якщо потрібний щоденний звіт, вказати дні тижня та час, коли має надходити звіт;
  • тригер за яким повинен приходити сповіщення у вигляді графіку мережевого трафіку.

У разі необхідності отримання інформації про інші події, наприклад, про відсоток завантаження процесору, температури процесору, доступності дискового простору, тощо, звертайтесь до відділу продажу або до технічної підтримки клієнтів Датацентру «Парковий».

Надіслати відповідь

Be the first to comment!

Notify of
avatar
wpDiscuz