Press center

Sorry, this entry is only available in Ukrainian and Russian. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in this site default language. You may click one of the links to switch the site language to another available language.

Датацентр «Парковий» впроваджує додаткову безкоштовну послугу для своїх клієнтів «Легкий моніторинг» (MaaS Light). Це спрощена версія послуги MaaS (Моніторинг як послуга), яка забезпечить своєчасне інформування про активність мережевого трафіку в ІТ-інфраструктурі клієнта. Це надає можливість оперативного реагування на будь-які несанкціоновані відхилення.

Для зручності та мобільного інформування користувачів звіти надаються через Telegram. Ви маєте можливість встановити додаткові налаштування, а саме:

  • замовити щоденний звіт, вибрати зручні для вас час та дні його отримання (зокрема, ви можете виключити вихідні дні),
  • встановити тригер, якщо обсяг трафіку зростає чи відповідно спадає до ХХ Мбіт/сек., крок 1 Мбіт / сек., або якщо взагалі зникає мережевий трафік.

Для підключення послуги необхідно завантажити Telegram на смартфон або планшет та надати фахівцям Датацентру «Парковий» через ticket system:

  • номер (-а) телефон (-ів), до якого прив’язаний Telegram;
  • якщо потрібний щоденний звіт, вказати дні тижня та час, коли має надходити звіт;
  • тригер за яким повинен приходити сповіщення у вигляді графіку мережевого трафіку.

У разі необхідності отримання інформації про інші події, наприклад, про відсоток завантаження процесору, температури процесору, доступності дискового простору, тощо, звертайтесь до відділу продажу або до технічної підтримки клієнтів Датацентру «Парковий».

Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии